18 lipca 2010

Rodzinny album na 60-te urodziny mojej mamy :)

17 komentarzy:

  1. Piękny!!! i wcale sie nie dziwie, ze mamcia była wzruszona, jest przepiekny, klimatyczny, oddaje to co najpiekniejsze w rodzinie, aż samej mi łezka w oku sie kręci, Aniu rewelacyjny debiut albumowy!!! Mam nadzieję, że nie ostatni :)eeee, napewno nie ostatni :) Pozdrawiam Cie kochana

    OdpowiedzUsuń
  2. albumik cymuś :), wiedziałam Kochana Anulko, że jak zawsze mnie zaskoczysz, chylę głowę, piękny albumik :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj ! Album przepiękny !!! Podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Uła! Napracowałaś się!!!!
    Tak fajnie się albumy ogląda, jak są w nim znajome buzie :D
    Super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczny album! podziwiam za cierpliwość i dopracowanie szczegółów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Album piękny.Podziwiając go wzruszyłam się.

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie estetycznie i z pomysłem wpasowałaś zdjęcia - super pamiątka!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny album ,taki w klimacie retro.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ten album, masz ogromne zdolności i wyczucie. Taki album, wyważony i retro, bez natłoku kolorów chciałabym zrobić dla swojej rodziny , i tak podglądam, zaglądam... ogromnie inspirujące są Twoje prace!! Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Album jest piękny!!! Wspaniały pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  11. cudo, mama bedzie miała wspaniała pamiatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny album, śliczne papiery i dodatki, wyjątkowa kompozycja;)

    OdpowiedzUsuń
  13. To Twoja praca która najbardziej mnie zachwyciła i wzruszyła. Wyobraziłam sobie minę mojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny ten album na prawdę taki prezent prosto z serca

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails