21 sierpnia 2011

Mój nowy warsztacik :)

  Niestety, dziś ostatni dzień urlopu, jutro do pracy :( Tegoroczna przerwa w pracy przebiegała pod kryptonimem REMONT. Typowy polski urlop :) 
 Mieszkam w bloku, dziesięciopiętrowym molochu. Mając dwa pokoje, ubolewałam przez lata, że mój kolorowy bałaganik znajdował się w dużym gościnnym pokoju. Koniecznie chciałam go ukryć. Wydawało mi się, że wiecznie mam w pokoju bałagan. No i udało się. Dwoma ruchami, w kilka sekund pokój jest gotowy do przyjęcie np. niespodziewanych gości. Zamknęłam warsztacik po prostu za harmonijkowymi drzwiami tworzącymi szafę :) Zrobiona na specjalne zamówienie, według mojego projektu :) Mój Robciu zafundował mi nawet (prezent na imieniny) podwieszany telewizor :) Teraz mogę tam siedzieć dniami i nocami :) Kocham to moje hobby :D












72 komentarze:

  1. o rany....

    padłam z wrażenia....

    nikt by mnie od tej szafy nie odciągnął - zazdroszczę tak cudownego własnego kąta!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie!I jaki porządeczek w tej Twojej pracowni panuje!Gratuluję pomysłu!!!Pozdrawiam serdecznie!
    P.S.Ja też jutro wracam do pracy :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie!!!Jejku i jaki porządek!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiego kącika to tylko pozazdrościć:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ale czad!! Genialny masz ten kącik, szafa boska, a wyposażenie jeszcze lepsze ;))))

    OdpowiedzUsuń
  6. GENIALNE! Jestem absolutnie zachwycona:)
    Nigdy bym nie pomyślała, że za drzwiami szafy może kryć się taka pracownia:D

    OdpowiedzUsuń
  7. umarłam i znalazłam się w niebie patrząc na Twój warsztat, zzieleniałam z zazdrości - cudowna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  8. super to wykombinowałaś, jak to wszystko się udało zamknąć w szafie... rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  9. ale mi się podoba, ja niestety mam regały odkryte, za szkłem, ech, super ta szafa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, super szafa, a zawartość .... i jaki porządek. Cudo. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW oglądam, podziwiam, oglądam i podziwiam i końca nie ma...cudowne miejsce.
    Życzę Ci przyjemnej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastycznie wyglądają te pudełeczka, katreczki, wiatuszki i wstążeczki - aż sama chciałabym usiąśc i p
    okombinować

    OdpowiedzUsuń
  13. o ja pierdykam, zazdroszczę tego kącika

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaaaaaaaa, rewelacja! Zazdroszczę, bo ja mam pudełka porostawiane po całym domu i w razie potrzeby znoszę je na kuchenny stół...

    OdpowiedzUsuń
  15. fantastyczne miejsce do pracy

    OdpowiedzUsuń
  16. O ja Cię... :) Tyle przydasi, a nic nie widać... :) Zazdroszczę... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześwietny kącik pracy! Zazdroszczę :) Porządeczek masz idelany. Też mogłabym tam przesiadywać bez końca :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny warsztat, każde miejsce wykorzystane, a jaki panuje porządek :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczne miejsce pracy! Ale mój wzrok przyciągnęła tez urocza kolekcja korali ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Łał... Normalnie zatkało mnie z wrażenia :)
    Tak ukryty warsztat to strzał w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba się do ciebie wprowadzę :D Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny pomysł! Ogromnie mi się podoba - spędzałabym tam każdą chwile :) Tez mam takie kolorowe szufladki. A na ostatnich zdjęciach zauważyłam, że nie tylko ja w ten sposób wieszam naszyjniki :P Tylko nad nimi mam jeszcze tablicę korkową na kilkaset par kolczyków, które zbieram namiętnie :P

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. O matko i córko!!!! Normalnie szok....Ty uważaj bo się włamię i będę tam w tej szafie siedział schowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Boże jakie cudo!!! Zakochałam się!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. O jejku jakie cudoooooooooooooo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. WOW! Bajer na maxa! :-D
    Szczerze zazdroszczę!
    Wszystko takie poukładane, ma swoje miejsce i tak dużo tego!
    Niesamowite! Pięknie to wygląda!
    Moja szafa chowa się przy Twojej, bo jest o 3/4 mniejsza... ;-(
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. O Chryste!!! Ależ genialne rozwiązanie :) Zazdroszczę jak diabli! :D Ale tak pozytywnie, w końcu nie dam rady ukraść Ci szafy z całym wyposażeniem, więc cieszę się Twoim szczęściem :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochane jesteście :) Nie spodziewałam się takiego odzewu :) Dzięki wielkie za ten podziw i miłe słowa. Ja sama jeszcze nie wierzę, że mam takie cudeńko :) Moje kolejne marzenie spełnione :) :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudnie, cudnie, przecudnie. Fantastycznie zrealizowany projekt!!! I jak elegancko! Super Aniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow!!!! Jestem pod wrażeniem!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne są Twoje kartki, bardzo często zaglądam do Ciebie napawając moje oczy tymi pięknościami i będzie mi bardzo miło jeśli przyjmiesz ode mnie wyróżnienie. A takiego porządku zazdroszczę, ja już odpuściłam przy moich chłopakach - bo nic innego bym nie robiła tylko sprzątała.
    Pozdrawiam Agnieszka
    http://zalesinek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Tu byłam ;)

    Ja tez zazdraszczam, ja też :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow padłam z wrażenia :)
    Zazdroszczę :)
    Superowy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale wypas Kochana!!!
    No no no... teraz tylko czekaj na najazd niespodziewanych gości ;P.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, wow, WooooW. Pozazdrościć tylko.
    Jeszcze raz.
    Woooow :)

    OdpowiedzUsuń
  36. oglądałam Twoją szafę już kilka razy, bo zrobiła na mnie mega wrażenie:)pomysł jest rewelacyjny:)szafa - marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ojej ale masz piekne miejsce do scrapowania :) Cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  38. Te kartki są takie piękne, że aż dech zapiera!!!!!Koleżanka z pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Takie miejsce to marzenie każdej zakręconej hobbystycznie osóbki :) Zachwycam się nie tylko porządkiem ale też bardzo sprytnym rozmieszczeniem przydasi. Wszystko ma swoje miejsce. My jak narazie gnieżdzimy się w kawalerce nie ma więc szans na takie typowo moje miejsce. Zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. super 'kącik' i kto by pomyślał że w środku szafy kryje się coś takiego!
    genialny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny warsztacik!
    Szafeczka wygląda tak niepozornie, a zawartość jest po prostu nie-zwy-kła!!! :D
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  42. Fantastyczna ta szafa. Ciekawa jestem czy robił ją stolarz czy może sami i ile kosztowała? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. O kurczaczki....jaka magia :) Poczułam się jak w bajce :)
    Może mnie zaadoptujesz? :P

    OdpowiedzUsuń
  44. Marzenie.
    Ja to bym musiała tam zmieścić :
    decoupage
    filce
    maszynę z materiałami
    początki scrabookingu al'a notesy
    zestaw ogromnej wiedzy pt: "masaż - wszystko".
    Może się uda, na razie mam szafę w kuchni wysoką, maszynę z szafką w kącie pokoju, resztę upchnięte w szafie.
    Mam od przyszłego tygodnia cale wakacje na projekt - coś sama rozrysuję.
    Pozdrawiam
    Agnes z Krakowa.

    OdpowiedzUsuń
  45. P.S.
    Genialna sprawa nie tylko na schowanie przed goścmi, ale przed wszędobylskimi dziećmi.
    Nie tylko 3 latkami ( mamuuuusiuuuuu, ale faaaajneee) ale ni 14 latką ( mamoooo, coś się pożyczę) ;-))
    Agnes.

    OdpowiedzUsuń
  46. Genialne rozwiązanie! Dzięki własnemu projektowi wszystko ma swoje miejsce, szast, prast, zamknięte - nie widać, można przyjąć gości :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  47. dokładnie, genialne! pomysłowość nie zna granic, potrzeba matką wynalazku, ale to jest perfekcyjne !

    OdpowiedzUsuń
  48. Wspaniała.Piękna. Cudowna:) Brak mi słów. Ja nawet na ciuchy takiej nie mam...:/ ale może kiedyś:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zakochałam się! Ja mam co prawda duże mieszkanie i osobny pokój, gdzie częściowo moge sie ukryć ze swoimi dłubankami, ale mój kącik nawet do pięt nie dorasta Twojemu. Juz wiem, o czym będę śniła nocami :)
    Pozdrawiam serdecznie i zostaję tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny pomysł, bardzo fajne rozwiązanie!

    OdpowiedzUsuń
  51. nooo, kawał dobrej roboty ta Twoja inwentaryzacja:) ja chyba też po blisko dwóch latach powinnam uporządkować swoja scrap-szafę:) pomyślności w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  52. cudowny warsztat;)))) hihihihi;)

    pisałam już o tym w najnowszym poście, dot. inwentaryzacji;)))

    też mam ograniczone miejsce, jak to w mieszkaniu w bloku, a dzieciakom pokoju zająć nie mogę przecież...ale ale...są i na to sposoby;)

    ale jak tak dłużej się przyglądam Twojej magicznej szafie, to zastanawiam się jak taka szafa może pomieścić tyle skarbów...no i na jak długo wystarczy;))))


    super pomysł;))))

    OdpowiedzUsuń
  53. Ona:
    świetny pomysł :) i jaki porządek, podziwiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Zazdroszczę .... Ja ciągle mam porozkładane i szukam:/ Przy dwójce urwisów jest to jak dla mnie trudne :) Muszę się kiedyś zmobilizować...

    OdpowiedzUsuń
  55. świetny pomysł i wykonanie! matko, ile gadżetów !!!
    pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  56. Super! Świetnie rozwiązane miejsce na bałagan ukryte w absolutnym porządku, a do tego jeszcze wszystko tak pięknie poukładane, posegregowane... eh! pozazdrościć...
    Gratuluję wspaniałej organizacji i życzę, aby w tym magocznym miesjcu tworzyły się równie magiczne prace!

    OdpowiedzUsuń
  57. ohhhh my good God! Chwila moment, zbieram szczękę z podłogi... Pracownia marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  58. Ale świetny pomysł :) Muszę to pokazać mojemu kochanemu i ładnie się uśmiechnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Padłam z zachwytu i już

    OdpowiedzUsuń
  60. Padłam z zachwytu i już

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails