26 grudnia 2010

Mój warsztat i nowa gilotyna :)

Troszkę się pochwalę :) 
Tuż przed Świętami zrobiłam małe przemeblowanko i przeniosłam mój warsztacik w nowe miejsce :) Troszkę go uporządkowałam, poprzemieniałam i teraz wygląda tak :) 







To dopiero faza przedwstępna :) Latem planuję duży remont i nowy warsztacik. Na pewno Wam go pokażę :) 

Muszę się jeszcze pochwalić swoim prezentem świątecznym :) 
Dostałam wymarzoną gilotynę :) :) :) 
Zobaczcie sami jaka fantastyczna :) 







Możecie zobaczyć jak działa :) 



Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i BARDZO dziękuję za wszystkie miłe komentarze pod postami :)

16 komentarzy:

  1. No Anko, Anko super warsztacik, jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Warsztacik wspaniały, a gilotyna rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Warsztacik fantastyczny!!!Gilotyna też rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz fajnie:)) mój warsztat mieści się w komodzie:( gilotynka również super:))

    OdpowiedzUsuń
  5. no no no !!! jak uroczy kącik :)
    A gilotynki zazdroszczę :> Może wiesz gdzie Mikołaj znalazł taką?? Daj znać jak się sprawuje :) Bo czaję się na takie cudo, a ciężko się zdecydować :>
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pejtoonku, wiadomość wysyłam na maila :)
    Dziękuję wszystkim za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. buuu nie dostałam maila :(

    OdpowiedzUsuń
  8. O JA CIĘ KRĘCĘ JAKA CUDNA RZECZ I WSZECHSTRONNA. A Twój warsztacik wow, jaki porządeczek i ile miejsca na przydasie, zazdraszczam ogromnie... jednego i drugiego

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego w Nowym 2011 Roku,zdrowia,pomyślności,szczęścia i głowy nieustannie zapełnionej twórczymi pomysłami:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kącik godny pozazdroszczenia! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też zazdroszczę takiego warsztatu:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Komentarz nieco spóźniony, ale sie pozachwycam, bo prezent genialny takiej jeszcze nie widziałam mega wielofunkcyjna

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gilotyna, a także trymer https://somax.eu/47-gilotyny-i-trymery to dwa urządzenia, które często przydają mi się w biurze. Dzięki nim dokumenty są profesjonalnie przygotowane. Zdecydowanie polecam wyposażyć biuro w takie akcesoria.

    OdpowiedzUsuń
  15. Także czasami zdarza i się używać gilotyny, aby przyciąć papier firmowy do odpowiednich rozmiarów. Mimo wszystko najczęściej używanym narzędziem w mojej pracy są pieczątki firmowe https://www.maxsc.com.pl/pieczatki-2/pieczatki-standardowe/podzial-wedlug-tresci/firmowe/ dlatego ma ich kilka.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails