3 czerwca 2011

Pamiątka Błogosławieństwa Pary Młodej.







13 komentarzy:

  1. Aniu stworzyłaś istne cudo!!!! Szkoda że zdjęcia nie odzwierciedlają tego co widziałam w realu, jest to najpiękniejsza pamiątka jakąkolwiek widziałam:):):) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze zachwycasz...Śliczna...
    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow. Słów mi brak. . . Takie cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi sie podoba zestawienie kolorow,Pieczatki, kwiatki, przeszycie. Wszsytko gustowne, z umiarem. Jednym slowem bomba! Zapraszam tez so siebie, ciekawa jestem jak moj nowy albumik ślubny wypadnie w Twoich oczach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, bardzo to pomysłowe i przepięknie wykonane ;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. czy można zamówić coś takiego u pani ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Terapia Zajęciowa proszę się odezwać na maila pasjaanny@wp.pl

      Usuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails