21 września 2009

Nowe inspiracje ...... kartka ślubna.

W końcu po urlopie zabrałam się do pracy. Na początek kartka ślubna. Nadal mamy okres zabaw weselnych. Co sobotę widzę z okna prześliczne fajerwerki z pobliskiego pałacyku.
Do zrobienia tej karteczki natchnęły mnie prace z blogu Enczewo i Scrappassion. Postanowiłam i ja spróbować.
Taka pudełeczkowo - życzeniowa karteczka może być podarowana zamiast kwiatów. Wpadłam na pomysł żeby od spodu wieczka zrobić miejsce na kupon totolotka, tak ostatnio popularny jako dodatek do prezentu. Miejsce to można również wykorzystać do włożenie koperty z pieniążkami :)
.
.

.


.


.


.


.


.


.


.


.




1 komentarz:

  1. Aniu karteczka nie dość że bardzo orginalna, to jest wręcz tak piekna że bałabym się wziąść ją do raki aby nie uszkodzić:) Bardzo bardzo podobają mi się wszystki prace,a te dla dzieci...eh poprostu brak mi słów żeby wyrazić jakie arcydzieła tworzysz:) Aniu trzymam mocno kciuki za Twoje kolejne prace i pozdrawiam serdecznie:)MK

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails